transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Categorii

Linkuri externe

Saxo Bank - campionat mondial paralel cu CM Brazilia 2014, pe platforma sa de trading social

Saxo Bank - campionat mondial paralel cu CM Brazilia 2014, pe platforma sa de trading social

Saxo Bank, lider în online trading si specialist în investitii, invită traderii să prezică rezultatul Campionatului Mondial de Fotbal nu pe baza vitejiei sportive, ci pe măsurători economice.
 
Competitia se va baza pe grupele oficiale ale Campionatului Mondial. tara câstigătoare pentru fiecare meci va fi determinată prin măsurători cum ar fi intensitătile relative ale cresterii PIB-ului, valutele, capitalurile, inflatia, somajul, produsele de bază si alte date macro. Măsurătoarea pentru fiecare meci va fi extrasă la întâmplare în dimineata meciului. Cele două tări care trec de fiecare grupă în runda următoare vor fi cele cu cea mai bună performantă, conform măsurătorilor noastre financiare/de piată.
 
De exemplu, SUA trebuie să joace cu Portugalia în Grupa G. Dacă măsurătoarea selectată este FX, câstigătorul va fi determinat de performanta euro-dolar în ziua meciului. Traderii ar putea favoriza dolarul, datorită revenirii sale linistite încă din primăvară, dar, în acelasi timp, volatilitatea pietei ar putea da euro un avantaj neasteptat. Într-un mod similar, alte rezultate vor fi judecate pe cea mai bună perfomantă a pietelor de capital sau profitul mediu pentru două mărfuri de export cheie cum ar fi bumbacul sau petrolul.
 
Competitia este deschisă tuturor pe platforma TradingFloor.com, platforma de social trading patentată Saxo Bank ce permite utilizatorilor din lumea întreagă să împărtăsească strategiile de trading si performantă într-o gamă largă de clase de asseturi. Participantii trebuie doar să se înregistreze si să numească câstigătorul ales din cele 32 de tări pentru a intra în cursa pentru premiu.
 
O pagină web dedicată www.tradingfloor.com/worldcup2014 va publica tabelurile interactive si scorurile, dar va servi si ca forum unde participantii vor dezbate rezultatele meciurilor.
 
Steen Jakobsen, Chief Economist & CIO la Saxo Bank, a comentat: “Există multiple similitudini între a juca la bursă si a juca un meci frumos. În vreme ce Spania a dominat sportul de la ultima Cupă Mondială, dominatia sa în Brazilia nu este deloc asigurată; disclaimerul familiar pentru investitii care spune că “Succesul din trecut nu e o garantie a succesului viitor”, este la fel de adevărată pentru fotbal. Atât pietele, cât si sportul competitional sunt influentate de forte imprevizibile, perturbatoare, ceea ce face ca alegerea câstigătorilor să fie dificil de prezis.
 
“Fotbalul continuă să fie sportul care ne poate entuziasma pe toti. Dacă politicienii si factorii de decizie ar fi fotbalisti activi, ar întelege că fotbalul are toate solutiile pentru problemele economice ale lumii: o echipă puternică are o apărare bună, abilităti si individualism în mijlocul terenului si o avangardă de atacanti detasati.”

Saxo Bank este o bancă specializată în investitii si tranzactionări online. Banca permite clientilor să tranzactioneze instrumente valutare (FX), CFD-uri, ETF-uri, actiuni, contracte Futures, optiuni si alte instrumente derivate prin intermediul a trei platforme de tranzactionare; platforma pe bază de browser SaxoWebTrader, platforma care poate fi descărcată SaxoTrader si SaxoMobileTrader, o platformă pentru telefonul mobil.

Platformele sunt disponibile în peste 20 de limbi, direct de la Saxo Bank sau prin intermediul unuia dintre clientii institutionali ai băncii. White label reprezintă pentru Saxo Bank o zonă de business importantă si presupune personalizarea si crearea de mărci pentru platformele de tranzactionare  pentru alte institutii financiare si brokeri. Saxo Bank are peste 120 de clienti white label si deserveste mii de clienti retail în peste 160 de tări. Saxo Asset Management a fost lansat în 2009 pentru a deservi segmentul investitorilor bogati si, de atunci, si-a triplat volumul bunurilor pe care le gestionează. Saxo Bank are sediul în Copenhaga si birouri în Australia, Cehia, Franta, Grecia, Italia, Japonia, Olanda, Singapore, Spania, Elvetia, Marea Britanie si Emiratele Arabe Unite.

Cititi mai multe articole din arhiva Play News