transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Categorii

Linkuri externe

Cum ajuta serviciile de call center un magazin online

Cum ajuta serviciile de call center un magazin online

Ai deja un magazin online sau te gandesti sa lansezi unul? Trebuie sa stii ca succesul in e-commerce depinde in mare parte de modul in care satisfaci clientul, dincolo de produsele pe care i le oferi. Mai exact, degeaba ai varietate mare de produse si preturi atractive, daca un client care va avea o problema sau va avea o neclaritate se va chinui sa intre in contact cu tine pentru a i se rezolva problema.

De asemenea, nu trebuie sa uiti ca in Romania inca sunt multe persoane care prefera sa plaseze comenzi telefonice si nu online. Acest lucru se intampla din prea putina obisnuinta in a utiliza platforme virtuale sau pur si simplu din comoditate.

Daca ai un magazin online mai mare, cu un volum important de vanzari, un contract pentru externalizarea in mod profesionala a serviciului de call center te-ar putea ajuta mult. Multe procese vor fi mai usor de realizat, toate informatiile mai rapid de comunicat. Va scadea volumul de recenzii negative pe internet, mai multi clienti isi vor gasi solutionarea problemelor rapid si in bune conditii in urma contactarii acestui serviciu de relatii cu clientii. Poti de asemenea ajuta clientii sa plaseze mai simplu comenzi, prin apel telefonic.

Este bine sa alegi aceasta varianta a externalizarii serviciului de call center / contact center pentru ca echipa ta se va putea concentra pe alte elemente necesare in gestionarea si cresterea unui magazin online. O idee pentru alegerea serviciilor de call center ar fi compania care opereaza website-ul bestcall.ro: "Iti oferim posibilitatea de a oferi in permanenta informatii despre produsele si serviciile companiei tale si totodata o modalitate eficienta de a gestiona fluxul apelurilor efectuate catre compania ta, maximizand fluiditatea si randamentul vanzarilor, totodata reducand timpul de asteptare in apeluri", se precizeaza in sursa mentionata.

Se poate merge mai departe si cu partea de apeluri OutBound - Telemarketing, Telesales, Customer Satisfaction and Surveys. Mai exact, poti sa comanzi campanii de promovare, poti intretine relatiile cu clientii actuali si poti sa faci update cu privire la parerea de moment a clientilor despre serviciile si produsele pe care le oferi. Se poate pune accent si pe partea de fidelizare post-vanzare, ca instrument de marketing pentru accelerarea volumelor de vanzari, speculand la maximum fiecare oportunitate reprezentata de un client existent. Pe pagina contact a bestcall.ro se pot gasi informatii pentru a initia o discutie cu privire la o colaborare.

Cititi mai multe articole din arhiva Play News