transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Categorii

Linkuri externe

Patiseria - o afacere simpla si cu potential mare

Patiseria - o afacere simpla si cu potential mare

In orice oras, mai mic sau mai mare, putem gasi o multime de patiserii. O astfel de afacere este relativ simplu de pornit si administrat, cu putini angajati si cu echipamente nu tocmai scumpe si nici complicate. Investitia este asadar rezonabila si, daca planul de afaceri functioneaza, se poate recupera destul de rapid. Este important sa fie insa o locatie cu vad, pentru ca volumul de vanzari trebuie sa fie cat mai mare pentru ca patiseria sa aiba profit bun.

Cele mai multe patiserii produc placinte de diverse tipuri, covrigi si chiar produse de panificatie, gogosi, pizza. Unele ofera si alte produse, inclusiv in zona de cofetarie. Fiind ieftine si potolind foamea, produsele de patiserie sunt cumparate de foarte multi romani in fiecare zi. In ultima perioada, trendul este acela al patiseriilor care produc pe loc, eventual chiar cu vizibilitate catre client, pentru a-i castiga acestuia increderea. Astfel, sunt livrate produse proaspete, realizate in conditii de igiena stricte.

Pentru a lansa o afacere in domeniul patiseriilor si a produselor de cofetarie este necesar sa fie cumparate echipamente de lucru profesionale, de la cuptoare si ustensile de bucatarie, pana la vitrine pentru patiserie si alte echipamente de expunere. Se poate colabora in acest sens cu o firma specializata in echipamente profesionale HoReCa, ce ofera produse special pentru afacerile din alimentatie publica.

In functie de locatie si de concurenta din zona, se poate gasi o nisa pe care sa se activeze si se poate hotari astfel gama de produse, in raport cu gama de preturi. Deciziile de marketing si pozitionare sunt foarte importante pentru succesul afacerii si trebuie clar stabilite in functie de o analiza atenta a contextului.

Dupa cum este simplu de observat, romanii sunt atrasi de patiseriile care investesc design, care au un nume de brand puternic conturat si care induc senzatia de aspect premium. Astfel se castiga mai multa incredere a consumatorilor, care se asteapta ca si "in spate" lucrurile sa decurga la fel de bine. Cu echipamente si solutii profesionale HoReCa se poate porni o afacere sustenabila intr-un domeniu cu multe oportunitati, chiar daca si riscurile sunt pe masura in principal din cauza concurentei.

Cititi mai multe articole din arhiva Play News