transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Categorii

Linkuri externe

Ce buget ar trebui alocat pentru strategia SEO

Ce buget ar trebui alocat pentru strategia SEO

Proprietarii de website-uri care isi doresc sa ajunga pe primele pozitii in rezultatele generate de motoarele de cautare pentru termeni relevanti pentru domeniile de business respective trebuie sa stie ca este necesara stabilirea unor bugete alocate pentru "stimularea" acestor motoare de cautare. Este vorba despre SEO, adica optimizarea pentru motoarele de cautare, un mecanism de baza in promovarea online eficienta.

Ce buget ar trebui alocat pentru strategia SEO? In principiu, chiar un buget mai mare decat cel alocat altor sisteme de promovare propriu-zisa, caci prin SEO se construieste pe termen lung - o constructie de care va depinde de-a lungul timpului succesul afacerii respective.

Prin sisteme CPC si CPM (cu plata la click sau la mia de afisari) se aduc rezultate imediate, insa in momentul in care "robinetul" de bani se inchide, la fel se intampla si cu "robinetul" de vizitatori pe website (exceptand, desigur, vizitatorii fidelizati intre timp).

In schimb, SEO nu isi arata succesul inca din prima clipa, ci in mai multe etape, dar are avantajul de a conta pe termen lung: investitia de astazi va avea efect mult timp. Pentru SEO, in principiu ai nevoie de un buget mai mare in primele luni de activitate, apoi se poate insista pe conservarea rezultatelor, daca acestea au fost atinse.

Insa situatia nu este una standard. In unele cazuri, din contra bugetele SEO cresc pe masura ce website-ul se dezvolta si se doreste cresterea permanenta a business-ului, prin apasarea pedalei de acceleratie. Se poate studia oferta seocom.ro, o companie specializata in domeniul SEO.

Bugetele pentru SEO incep de la cateva sute de euro pentru o campanie "de baza" si pot ajunge la mii de euro pentru afaceri medii si mari. Limita superioara practic nu exista, insa trebuie gandit un echilibru intre cost si rezultate, in functie de nivelul "jocului". In orice caz, bugetele SEO sunt mici raportate la importanta acestora, daca le comparam cu alte metode de promovare destul de costisitoare, necesare si ele in mix-ul de marketing si publicitate. Cei de la seocom.ro pot face o oferta personalizata oricarui website.

Cititi mai multe articole din arhiva Play News